הסכם חסות עם ידוען (מפגש הפקה ושימוש במדיה)

הסכם חסות

 

הסכם חסות זה ("ההסכם") נערך ביום ____ בחודש ____________, 2024, אך נכנס לתוקף החל מיום 20 בפברואר 2024 ("תאריך תחילה"), בין ______________ ("בעל המותג") לבין ___________ ("הסלבריטאי").

 

  1. התקשרות

בעל המותג מתקשר עם הסלבריטאי, והסלבריטאי מקבל בזאת את ההתקשרות, לצורך מתן חסות למוצר של בעל המותג, [שם המוצר], בישראל ("הטריטוריה") כמפורט להלן. כמו כן, מוסכם כי בכל הנוגע לאתר האינטרנט, כהגדרתו להלן, הטריטוריה תהיה בינלאומית.

  1. תקופת ההסכם

תקופת הסכם זה תהיה לשנה אחת, החל מתאריך התחילה ועד ליום 19 בפברואר 2025 ("התקופה").

  1. הענקה

במהלך התקופה, ובכפוף למגבלות הקבועות בסעיפים 9 ו-10, בעל המותג יהיה רשאי לעשות שימוש בשם, בדמות, בדימוי, באפיון ובהופעות החזותיות והקוליות של הסלבריטאי ("מאפייני הסלבריטאי") בקשר עם המוצר [שם המוצר], בטריטוריה, באופן הבא:

א. פרסומת טלוויזיה (אורך המודעה יקבע במשותף) לקידום [שם המוצר], אשר תשודר בערוצי טלוויזיה בישראל.

ב. באתר האינטרנט של בעל המותג בכתובת: __________________ ("האתר").

ג. בפרסומות ברשת האינטרנט.

  1. חובות הסלבריטאי וזכויות בעל המותג

במהלך התקופה, ובכפוף למגבלות המפורטות בסעיפים 9 ו-10, הסלבריטאי מתחייב לבצע את הפעולות הבאות:

א. להשתתף במפגש הפקה אחד (1) לצורך יצירת הפרסומת ("מפגש הפקה"). מיקום, תאריך ושעת המפגש ייקבעו בהסכמה הדדית. במידה ומפגש ההפקה יארך יותר משמונה (8) שעות, הצדדים ינהלו משא ומתן בתום לב על פיצוי נוסף.

ב. לשמש כחבר במועצת הייעוץ של [שם המותג], כאשר תפקיד חברי המועצה יוגבל לרשימתם כ"שגרירי מותג" באתר האינטרנט ובהודעות לעיתונות הקשורות למותג, ללא חובות נוספות כגון השתתפות בישיבות או אירועים.

ג. בעל המותג רשאי לבקש מפגש הפקה נוסף, סבב ראיונות תקשורתי או הופעה אישית, בתמורה לתשלום נוסף שיוסכם בין הצדדים.

  1. תמורה

בתמורה לשירותי הסלבריטאי לפי הסכם זה, בעל המותג מסכים להעניק:

א. תשלום בעין: אספקה שנתית חינם של ______ יחידות של המוצר מהלך שנה אחת.

ב. תשלום כספי:

  1. תשלום של _________ ₪ לסוכן של הסלבריטאי, כמפורט להלן:

         _________ ₪ – תוך 10 ימים ממועד חתימת ההסכם.

         _________ ₪ – תוך 15 ימים ממועד מפגש ההפקה.

[אם בעל המותג יחליט שלא לקיים את מפגש ההפקה, תשלום זה לא יהיה חייב.]

  1. הוצאות

במידת הצורך, בעל המותג יכסה את ההוצאות הקשורות לשירותי הסלבריטאי כמפורט בסעיף 4, כולל אך לא מוגבל ל:

א. טיסות במחלקת עסקים (אם מחוץ לישראל), תחבורה קרקעית, לינה ומזון עבור הסלבריטאי.

ב. כיסוי הוצאות נלוות עבור נציג מטעמו.

  1. חברות באיגודים מקצועיים

בעל המותג מצהיר כי השירותים המוזכרים אינם כפופים להסכמים של איגודים מקצועיים.

  1. בלעדיות

הסלבריטאי מתחייב שלא לפרסם מוצרים מתחרים מסוג ___________ במהלך התקופה ובטריטוריה.

  1. בעלות על פרסומת

בעל המותג יהיה הבעלים הבלעדיים של הפרסומת והשימושים בה במהלך התקופה.

  1. סיום ההסכם

ניתן לסיים את ההסכם בהודעה מוקדמת של 10 ימים במקרים של הפרת התחייבויות עיקריות על ידי אחד הצדדים.

  1. רישיונות ושימוש בסימנים מסחריים

בעל המותג אינו רשאי להשתמש בסימנים מסחריים של גופים אחרים ללא אישורם.

  1. הצהרות וערבויות

בעל המותג מתחייב כי מוצריו עומדים בתקנים החוקיים בישראל.

  1. שיפוי

בעל המותג ישפה את הסלבריטאי על נזקים, תביעות והוצאות הנובעות מהפרת ההסכם או אחריות המוצרים שלו.

  1. ביטוח

בעל המותג מתחייב לרכוש ולשמור על פוליסות ביטוח רלוונטיות.

  1. יחסי הצדדים

הצדדים הם קבלנים עצמאיים ואין ביניהם יחסי עובד-מעביד.

  1. שונות

א. לא ניתן להעביר זכויות או חובות לפי ההסכם ללא הסכמת הצד השני.

ב. הדין החל על ההסכם הוא חוקי מדינת ישראל.

ג. כל שינוי בהסכם ייעשה בכתב ובחתימת שני הצדדים.

נחתם ונאשר ביום ובתאריך הרשומים בראש ההסכם.

 

 

אזהרה: כל המסמכים באתר מובאים כדוגמאות כלליות להתרשמות בלבד, ולא לשימוש, הם אינם מהווים משום יעוץ או הצעה להשתמש במסמך כלשהו. חוקים, דינים וטפסים משתנים כל העת. על כן, המסמכים באתר עלולים להיות לא מדויקים ו/או לא עדכניים. יש להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום הרלוונטי לפני חתימה על כל הסכם.

 

.