הסכם למכירת ריהוט משרדי

הסכם מכר ציוד משרדי משומש

יום _________, תאריך: //20

בין:
המוכר: ______________, ת.ז/ח.פ ____________, מרחוב _____________ (להלן: "המוכר")

ובין:
הקונה: ______________, ת.ז/ח.פ ____________, מרחוב _____________ (להלן: "הקונה")

1. מכירת הציוד
המוכר מוכר בזאת לקונה, והקונה רוכש מהמוכר, את הציוד המשרדי המשומש כמפורט להלן:

  • ________________________ (תיאור הציוד, כולל כמות ומצבו).

2. מחיר ותשלום
הקונה ישלם למוכר סך של __________ ש"ח (____ שקלים חדשים) בעבור הציוד, באופן הבא: ____________.

3. מסירה
המסירה תבוצע בתאריך //20__ בכתובת ________________. כל העלויות הקשורות לשינוע יהיו באחריות הקונה.

4. מצב הציוד
הקונה מצהיר כי בדק את הציוד, והוא רוכש אותו כמות שהוא (As-Is), ללא אחריות או מצגים כלשהם מצד המוכר.

5. ויתור על טענות
הקונה מוותר על כל טענה כנגד המוכר בנוגע לאיכות, תקינות או התאמת הציוד לצרכיו.

6. סמכות שיפוט
כל מחלוקת תתברר בבית המשפט המוסמך ב__________.

חתימות הצדדים:
המוכר: _______________
הקונה: _______________

 

 

אזהרה: כל המסמכים באתר מובאים כדוגמאות כלליות להתרשמות בלבד, ולא לשימוש, הם אינם מהווים משום יעוץ או הצעה להשתמש במסמך כלשהו. חוקים, דינים וטפסים משתנים כל העת. על כן, המסמכים באתר עלולים להיות לא מדויקים ו/או לא עדכניים. יש להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום הרלוונטי לפני חתימה על כל הסכם.

 

.